+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Rezidence Emmy Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 678 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    88%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    90%
  • Preis-Leistungverhältnis

    90%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Junges Paar, 25.10.2015

Česká republika

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Nic

  • Neprofesionální přístup personálu, NERESPEKTOVÁNÍ soukromí - vcházení do pokoje i když si to nepřejete!!! Hodnocení 4* neodpovídá, snídaně velmi skromná, zatuchlé/zapáchající vybavení pokoje, rozbité vybavení koupelny

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 27.3.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
27 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
2

Ing. Zdenek Kopáčik JUDr.Jaroslav Halas

Gruppe von Freunden, 16.2.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
28 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
3
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 18.10.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
47 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
2

Monika Klimparová

Einzelreisender, 13.12.2009

Olomouc

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Na snídani nebylo čerstvé pečivo,pouze toustový chléb,stoly po snídani byli špinavé(drobky,fleky)Jinak ubytování je dobré a za rozumnou cenu

  • Na snídani nebylo čerstvé pečivo,pouze toustový chléb,stoly po snídani byli špinavé(drobky,fleky)Jinak ubytování je dobré a za rozumnou cenu

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
1
Komfort
7
Wert/Geld
8

Stanislav Srnec

Gruppe von Freunden, 17.1.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Moc spokojený jsem nebyl s restaurací hotelu, do hotelu jsme přijížděli každý den kolem 18:00 a bylo nám řečeno že už nám neuvaří jídlo, tak jsme si chtěli dát na baru alspoň pivo a to ná taky odmítli prodat.

  • Moc spokojený jsem nebyl s restaurací hotelu, do hotelu jsme přijížděli každý den kolem 18:00 a bylo nám řečeno že už nám neuvaří jídlo, tak jsme si chtěli dát na baru alspoň pivo a to ná taky odmítli prodat.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
6

Radek

Älteres Paar, 21.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • vedro na pokojích

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
2

Anonym

Älteres Paar, 23.2.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • pokoj příjemný v této cenové úrovni

  • mizerné snídaně a obsluhující personál

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 12.10.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Když budete vypínat hučící minibar ze zásuvky, dejte si pozor na haldy prachu za stolem a skříní. Velice slabé snídaně složené z nejlevnějších salámů a sýrů uspokojí spíše východní klientelu.

  • Když budete vypínat hučící minibar ze zásuvky, dejte si pozor na haldy prachu za stolem a skříní. Velice slabé snídaně složené z nejlevnějších salámů a sýrů uspokojí spíše východní klientelu.

Persönlich
2
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
6

Miloslav Sikyta

Einzelreisender, 26.2.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • hotel vřele doporučuji,ubytování velice dobré,slabší personál na recepci a snídaně trochu slabší,hlavně kvalita potravin.

  • hotel vřele doporučuji,ubytování velice dobré,slabší personál na recepci a snídaně trochu slabší,hlavně kvalita potravin.

Persönlich
3
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Gabriela Čechová

Einzelreisender, 15.7.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • navzdory protihlukové stěně velmi hlučno v celém objektu a hlavně v pokoji panovalo velké vedro - zvláště v noci, při otevřených oknech zase budil hluk

  • navzdory protihlukové stěně velmi hlučno v celém objektu a hlavně v pokoji panovalo velké vedro - zvláště v noci, při otevřených oknech zase budil hluk

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
2
Wert/Geld
5

Krzysztof Bozek

Einzelreisender, 24.6.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 26.2.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Hotelu to kazí mizerné snídaně - obzvláště strašné pečivo, ta nejlevnější šunka co se dá koupit a chybějící ubrusy na plastových stolech to jen dokreslují. Ostatní věci jsou naprosto vpořádku a hotel bych doporučil - využívám ho relativně často. Ale vzhledem ke stále klesající úrovni snídaní uvažuji o změně hotelu.

  • Hotelu to kazí mizerné snídaně - obzvláště strašné pečivo, ta nejlevnější šunka co se dá koupit a chybějící ubrusy na plastových stolech to jen dokreslují. Ostatní věci jsou naprosto vpořádku a hotel bych doporučil - využívám ho relativně často. Ale vzhledem ke stále klesající úrovni snídaní uvažuji o změně hotelu.

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
7

Jiri Hejtmanek

Älteres Paar, 9.9.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Hotel celkem čistý, dostupnost dopravy v pohodě a úklid a výměna ručníků každý den.

  • Běham našeho pobytu se na recepci se střídali 3 recepční , jeden z nich vyšší postavy tmavé vlasy jméno si nepamatuji byl velice nepříjemný. Když jsem seděl na baru tak byl celou dobu na Facebooku na počítači a zeptat se ho na otazku ho obtěžovalo, takový zákaznický servis jsem ještě nevidel. Dále snídaně. Pokud si člověk nepřivstane tak dole nic nezbyde. Kuchař nebo kdo má doplňování na starosti to má na háku. Hlavně by se meli naucit mluvit se zakaznikem.Pár rohliků vánočka a co má znamenat guláš a šunkofleky k snídani nevím . Ovoce vypadlo jako že už bylo krájené tři dny předem a vyndané jen z lednice. Vybaveni pokojů potrebuje taky trošku obměnit. Televize apd. Takže shrnutí. Zaměstnanci potřebujou přeskolit a nebo vyměnit . Hrůza a katastrofa. Hlavně jsem i několikrát slyšel jak zaměstnanci mluví sprostě. Je třeba připomenou že něm jen cizinci navštěvují hotel.

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
7
Komfort
10
Wert/Geld
4
Rezidence Emmy hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme za Vaši recenzi, i když pro nás nevyznívá zrovna nejlépe. Je škoda, že jste případné nedostatky snídaní neřešil hned na místě s provozním restaurace, který mohl okamžitě sjednat nápravu. Uvedené nedostatky personálu prověříme.
S pozdaravem, Rezidence Emmy

Iva

Einzelreisender, 10.9.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Byla jsem zde poprvé a nejspíš naposled. Všude bylo sice dobre uklizeno, ale neskutečně zapachala toaleta močí, připadala jsem si jak někde na nádraží v té nejhorší putice. Pokoj také hrůza, všude špinavé flekate zdi, vymalováno bylo tak pred sto lety a nejspíš malým dítětem, někde bilo někde zluto. Flekaty koberec, roztrhane postele. V lednici kaluz vody atd. Bylo toho opravdu hodně a za tu cenu jsem si myslela, že je to luxusnější hotel. Tohle byla hruza.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 25.1.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • parkování dobré, jídlo dobré, pokoj čistý koupelna celkem také.

  • Nemožnost regulace topení! Strašně velký hluk, jel výtah hrozný hluk, někdo se koupe hrozný hluk, najede lednička třepe se zrcadlo skříňka = hrozný hluk. Neřešený kročejový hluk. Chůze po chodbě hrozný hluk.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

David Kostelka

Einzelreisender, 11.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Velice slusne bydleni v Praze za dobrou cenu. Jen mizerne snidani a kvalite restaurace a jejiho personalu je lepsi se vyhnout.

  • Velice slusne bydleni v Praze za dobrou cenu. Jen mizerne snidani a kvalite restaurace a jejiho personalu je lepsi se vyhnout.

Persönlich
3
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
7

Lenka Kurialová

Einzelreisender, 23.10.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
9

Anonym

Einzelreisender, 25.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • nefunkcni minibar

Persönlich
7
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4

Jan

Einzelreisender, 24.1.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
5